tirsdag, september 3

glossybox august 2013


I går fikk jeg min første GlossyBox, og for en overraskelse det var. Jeg er så utrolig fornøyd med boksen jeg fikk. Esken som kom i postkassen var sort med søte små logoer på, og inni den lå en søt gammelrosa/beige eske. Når jeg fikk av lokket på den lå det ett søtt kort inni, som faktisk gjorde meg glad, selvom det blir sent til alle fikk det meg til å trekke på smilebåndet! Noe jeg ser på som utrolig positivt. Under den søte sløyfen, og det sorte papiret lå produktene for august esken. Har så langt bare fått testet shampooen fra ID Hair, er fornøyd så langt. Den lukter godt, håret ble glatt og mykt uten balsam, noe som for meg er ett STORT pluss.

Produktliste for GlossyBox, August 2013
  • Elizabeth Arden, Untold
    Bak hver moderne kvinne som nyter av livets reise finnes en historie som venter på å bli fortalt. Duften Untold er en hylleste til dem! Feminin, sofistikert, esklusiv, moderne og sensuell.
  • Model CO, Bronzed Goddess Duo Eye Shadow
    To nyanser som gjørt at du enkelt kan skape ulike stiler og gå fra dag til kveld på nulltid. Fargene kan fint brukes hver for seg eller kombineres for å skape skygger og definere øynene.
  • ID Hair, Elements Gold Colour Keeper Shampoo
    Gir håret strålende glans og forhindrer at fargen vaskes ut. Inneholder UV- og varmebeskyttelse. Produktene i serien inneholder nordisk bomull som gir fukt og er mildt rengjørende.
  • Bliss, Fabulous Foaming Face Wash
    En mykt skummende og mildt eksfolierende ansiktsrengjøring. Bliss bestselger tar forsiktig bort urenheter og døde hudceller. Nype, kamille og pasjonsblomst beroliger og forsterker.
  • Anatomicals, Spray Misty for Me
    Ansiktsspray for alle hudtyper som frisker opp og gir fukt til ansiktet etter en lang sommer sesong. Perfekt balansert med oppfriskende peppermynte og beroligende lavendel.

2 kommentarer :

  1. Thanks so much for dropping by!

    Such a coincidence I just received my Fancybox today. I love these subscription things and wish Glossy was available in Australia ;) The packaging is so pretty - enjoy!

    steph / absolutely-fuzzy.com

    SvarSlett