mandag, september 16

grocery shopping


I dag har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på utrolig lenge. Nemlig planlagt matvare shoppingen min. Jeg har handlet for de neste to ukene, bortsett fra småting som man må kjøpe underveis som ikke kan ligge i evigheter i kjøleskap og skap. Kjøpte meg også protein pannekaker! Seriøst det beste jeg har spist på lenge, bortsett fra mine egne usunne, og hjemmelagde pannekaker selvfølgelig. Fikk handlet så mye godt, og sunt! Nå skal jeg endre på kostholdet mitt, så får vi se hvordan det går.

Har også fått satt 1200,- kr på sparekontoen min til jeg skal på jentetur med Christina i løpet av oktober. Hotellet og flybilletten fikk jeg av verdens beste mams! Gleder meg uansett som en unge. Blir supergøy å se Christina igjen, og ikke minst skal vi kose oss som bare det på hotell og ellers på jentetur!

// Done my grocery shopping today, bought some protein pancakes - yummy! And of course some other healty food. Did save 1200,- kr today to. Going on a girltrip with my best friend in a month. Soooo looking forward to it! Going to be awesome to see her again and living in a hotel for a week. My mum fixed the hotel and my plain ticket, i love her so much! Best mum in the world.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar