tirsdag, september 10

lip fillers

Endelig har jeg vært og fått fylt leppene mine igjen. De som har fulgt meg på instagram, eller på noen av de gamle bloggene mine vet kanskje at jeg har fylt noen ganger tidligere når jeg bodde i Oslo. Jeg var veldig misfornøyd med leppene mine før jeg begynte med fillers. Følte at de var skeive, mindre overleppe osv. Mens nå, etter noen runder med fillers (har prøvd både restylane, juvaderme og esthelis) så er jeg kjempefornøyd. Må si jeg er mest fornøyd med Esthelis da det ikke klumper seg og fordeler seg i leppen av seg selv så det blir jevnt og fint.

Om du bor i Oslo anbefaler jeg Klinikk Oslo, veldig flinke og proffesjonelle. Koster ca 3200,- for 1ml. Noe jeg anbefaler om det er første gangen du skal fylle. Selv tar jeg bestandig 1ml når jeg fyller. Om du bor i Finnmark (slik som meg) anbefaler jeg Kristin Larsson som holder til på Zik Zax i Hammerfest. Hun bruker Esthelis & Fortelis, prisen for Esthelis er 3200,- for 1ml og for Fortelis er prisen 3700,- eller 3800,- om jeg ikke husker feil. Fortelis gir mer volum enn Esthelis gjør.

Har du noen spørmål om fillers og slikt? Legg igjen en kommentar så skal jeg svare så godt jeg kan! Evt. kan jeg lage en videoblog med svar.
// This is just a short post about lip fillers. If you want to know something, just leave a comment and I will answer asap. And if I get alot of questions i will make a video response!

4 kommentarer :

  1. Det ble kjempefint! Hvordan syns du juvederm er? Hørt at det skal vare lengre enn restylane :) Og hvor lenge varer esthelis?

    SvarSlett
  2. Christina: Jeg liker juvaderm, det er ganske bra :) Og varer lengre enn restylane. Esthelis varer like lenge som juvaderm :) Og jeg er veldig fornøyd med det. Det fordeler seg også fint i leppene.

    SvarSlett
  3. Så fint! Hvor ofte må du fylle på igjen? Blir jo litt dyrt om du må gjøre det hver måned. Og er det veldig vondt? Hehe!

    SvarSlett
  4. Ella: En sprøyte holde i 12mnd, men jeg vil anbefale og fylle på igjen etter 2 - 3 mnd om du vil holde på resultatet. Jeg har tatt 1ml nettopp, men du får jo også tatt 0,5ml som da er billigere. Er ikke vondt og du får bedøvelse :)

    SvarSlett